مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:592023-07-10سياسي

فارس من| تهیه بلیت قطار نباید برای مردم خوزستان آرزو باشد


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود قطار در خوزستان برای مردم مشکل زاست و نباید تهیه بلیت قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار رفع مشکل کمبود بلیت قطارهای مسافربری در خوزستان شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی مردم استان خوزستان انتظار داشتند که تعداد بلیت قطارهای مسافرتی افزایش پیدا کند اما نه تنها تا کنون این اتفاق رخ نداده است، بلکه بلیت قطار کم یاب شده و در آژانس های مسافرتی پیدا نمی شود.

در همین زمینه سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود قطارهای مسافربری به مقصد خوزستان و بالعکس، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خطوط ریلی خوزستان یکی از قدیمی ترین خطوط ریلی در سطح کشور است ولی متاسفانه توسعه ای جدی در این خطوط ریلی در طول چند سال گذشته رخ نداده است.

وی با عنوان اینکه با توجه به هزینه های سنگین سفر با هواپیما برای عموم مردم، سفر ریلی یک سفر مناسب و مطمئن است، افزود: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل زاست و نباید تهیه بلیت قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تهیه بلیت قطار نباید برای مردم خوزستان آرزو باشد

فارس من| تهیه بلیت قطار نباید برای مردم خوزستان آرزو باشد